FANDOM

Co to jest Energia? Edytuj

Energia to poziom witalności naszego bohatera. Jeśli jej poziom spadnie do zera, umieramy. Energię zużywa się w różny sposób. Jednym z nich jest dźwiganie przedmiotów (nie na Słonecznych Planszach ani w Miasteczku, w tym ostatnim w ogóle nie ma licznika energii). Drugi to podnoszenie niebezpiecznych przedmiotów. Trzeci sposób to wchodzenie na pola zajmowane przez duchy. Czwarty i ostatni sposób to chodzenie po Planszach Zamieci.

Sposób na pozyskiwanie Energii w LesieEdytuj

Ratowanie dzieciEdytuj

Gdy Ranger uratuje dziecko, w nagrodę dostaje 15 punktów Energii. Jest to dodatkowy motywator do ratowania wszystkich dzieci w lesie (wymagana jest do przejścia tylko połowa), albowiem w każdym następnym roku dostajemy na starcie 50% Energii, która została nam po przejściu roku poprzedniego.
Parent.jpeg

Matka

JedzenieEdytuj

Jedzenie porozrzucane jest po różnych planszach Lasu. Gdy wejdziemy na pole zajmowane przez jedzenie, dodaje nam ono, w zależności od rodzaju, określoną liczbę punktów Energii.

Więcej informacji o jedzeniu znajdziesz tutaj.

Sposób pozyskiwania Energii w MiasteczkuEdytuj

W Miasteczku  dysponujemy nieograniczoną ilością Energii, aczkolwiek można ją w Miasteczku pozyskiwać, aby zwiększyć swój poziom Energii na kolejną wyprawę do Lasu. Sposobem na to jest budowanie relacji.

Budowanie relacjiEdytuj

Gdy osiągniemy następny poziom relacji, dostajemy różne buffy lub przedmioty (Amulety, Przedmioty Specjalne). Jednym z prezentów są dodatkowe punkty Energii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki