FANDOM

Co to jest dom? Edytuj

Dom to siedziba Rangera w Miasteczku. Dzieli się on na hol, sypialnię i piwnicę.

HolEdytuj

W holu znajuje się mnóstwo półek, na których rozłożone są kolekcje Amuletów Rangera. Po podniesieniu Amulety zapewniają postaci rozmaite buffy.

SypialniaEdytuj

W sypialni znajduje się łóżko i Przedmioty Specjalne.
Bedroom

Sypialnia

PiwnicaEdytuj

W piwnicy znajdują się podobizny różnych stworzeń i przedmiotów, które spotkać można w lesie. Jest to pomieszczenie, w którym je banujemy. Można zbanować tylko określoną liczbę przedmiotów. Po zbanowaniu przedmioty nie pojawiają się więcej w grze, chyba, że je odbanujemy.

Moby w domuEdytuj

KotEdytuj

Typ: Przyjazny

Kot to jedyny mob występujący w naszym domu. Ma dwa stany: stan spoczynku i stan rozbawienia. W stanie spoczynku kot poprostu leży zwinięty w kłębek gdzieś na podłodze. Możemy koło niego przechodzić, lub nawet go popychać, lecz jego stan pozostanie niezmieniony.
PlayfulCat

Kot w stanie rozbawienia

SleepyCat

Kot w stanie spoczynku

Za to jeśli go podniesiemy, kot przechodzi w stan rozbawienia. W tym stanie biega po pokoju i blokuje Rangerowi drogę, wchodząc mu pod nogi. Kot przechodzi z powrotem w stan spoczynku dopiero wtedy, gdy opuścimy pomieszczenie, w którym się znajduje.

Postacie w domuEdytuj

Jeśli zawrzemy małżeństwo, do domu przeniesie się także nasza partnerka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki